TILL DE BEHÖRIGA: Juni 25, -19.49

 

 

 

 

I vårt land finns tusentals behöriga, med rätt att äga viss kännedom om UFO-frågan och andra fenomen

 

Många av dem känner mig.

De kan helt enkelt inte undgå det.

Under femtio år har jag hela tiden sysslat med frågan.

 

Jag är naturligtvis medveten om att Ni alla läser min blogg. Vilken skulle Ni i annat fall läsa?

Det finns inte en i det här landet mer än jag som gjort det jag gjort.

 

Jag har öppet redovisat allt jag vet.

Utan att vara anonym.

 

Min kunskap är omfattande.

Mitt intresse har aldrig slocknat.

 

Jag och mina medarbetare har faktskt löst hemligheten bakom händelserna vid Kinnekulle Lidköping.

 

Vår gemensamma kunskap kring dessa frågor i dag motsvarar en mycket hög behörighetsgrad, som få ha i dag.

 

Jag och mina medarbetare är väl införstådda med det förhållandet att publicitet kring dessa frågor inte kan förekomma.

 

Allmänheten är inte ännu inte beredda ta emot den kunskap det handlar om.

 

Henry Svensson

Ufoinstitutet

Mariestad

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0