Henry Svensson och Clas Svahn bråkar inte längre om händelserna vid Kinnekulle Lidköping det finns inget att bråka om.Det som hänt har ändå hänt!

 

 

När jag läser runt på internet, ser jag till min förvåning att man fortfarande söker strid kring UFO-händelserna på Kinnekulle-Lidköping.

 

 

Du som tänker fortsätta med detta försök inte. Har du inte märkt att stämningen på internet är förändrad? Clas har sin åsikt och den får han ha. Jag har samma åsikt som jag alltid haft och det får jag ha.


Clas Svahn och jag har kommit överens om att det får vara slut med allt väsen i denna fråga.

 

 

Det finns inget mera att bråka om nu.

 

 

Jag och Clas har kommit överens om att han får anse att jupiter har gjort något.

 

 

Jag anser något annat, på grund av vad jag och mina medhjälpare kommit fram till. och vi tar oss rätten att ha denna uppfattning.Trettiofem är är mera än tillräckligt



Bråk och strid förekommer inte längre.



Det är slut nu!



Mariestadstidningen och Lidköpingstidningen har naturligtvis också rätt att ha sin åsikt.


Henry Svensson

Ufoinstitutet

Mariestad

 

PS Stämningen på internet har helt förändrats.

Kanske ändå internet har en framtid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0