HENRY SVENSSON - MARIESTAD-Juni 17, 20.23


HUR ÄR DET ?


Tillhör du dem, som tvivlar på allt, och inte har tilltro till något? Ja då är du inte ensam. De flesta människor tänker så i dag. Och ostridigt är, att i vår demokrati anses det vara rätt att få tro vad man vill.


Personligen tycker jag kanske att det är en smula besynnerligt att saker som ständigt förekommer och har bevittnats av tusentals människor inte skulle ha inträffat men ok det är väl inget att hänga upp sig på.


Trots detta har jag faktiskt gjort undersökning under de senaste femtio åren som visar att tusentals människor i Skandinavien och ute i Europa Har haft sådana här upplevelser.Men Jag har studerat de så föraktade och tabubelagda spökerifenomenen och finner att de förekommer överallt.


I Mariestad i Skövde i Lidköping i Götene ja överallt förekommer dessa märkliga fenomen. Svt har startat underhållningsprogram kring dessa fenomen.

 

Ett av deras mest lyckade program handlade om ett ångfartyg där fenomenen styrktes av 150 vittnen (medlemmarna i en förening för fartygets skötsel och underhåll.)Programmet var ett av de mest övertygande jag sett.


Men inte, det går inte att övertyga någon om dessa fenomens existens. Det handlar tydligen bara om illasinnade lögnare hela tiden.

 

Till och med bland de religiösa finner man starkt motstånd mot fenomenet. Trots att dessa fenomen borde stödja tanken på det övernaturliga.


Henry Svensson Mariestad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0