Henry Svensson Mariestad- En återblick-C001

20100614-Måndag-19.16


Vad har hänt med ufologerna under de senaste femtio åren? Var har entusiasmen och engagemanget tagit vägen?

 

Det verkar som om drivkraften har försvunnit.

 

Varför kan man inte läsa resultatet av deras arbete och tankar ute på internet.

 

Detta ha jag funderat på många gånger.

 

Svaret är helt enkelt, att någon i ledande ställning har befriat dem från behovet att driva frågan, söka svaret på den stora frågan om ufofarkosternas ursprung mål och mening.

 

Man har tydligen lyckats med att ge våra svenska ufologer den uppfattningen att det handlar om något så tvivelaktigt att det inte förtjänar studeras.

 

Jag har fått den uppfattningen att svenska ufologer helt enkelt tappat sugen.

 

Det får inte vara så att internet överlämnas till våra motståndare utan något motstånd.

 

Jag är den ende som ensam ständigt kämpar för ufo- frågan. Varför är jag det? Är det ingen som vågar träda fram och säga sin mening som jag?

 

Skulle det vara något fel om någon annan ställde sig upp och sade något positivt.

 

Hur kan ni ufologer se, hur man hela tiden försöker kränka mig när jag försvarar er sak och säger som det är. Hur kan ni?

Henry Svensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0