FINNS DET FORTFARANDE SVENSKAR SOM INTE KÄNNER TILL ATT UFO, DE GÅTFULLA BESÖKARNA ÄR HÄR?





När man studerar de olika tidskrifter som skall vara stöd för de UFO-intresserade, blir man kanske en smula förvånad. Vad är det man håller på med?Man får ju den uppfattningen att man inte alls vet något om UFO-frågans obehagliga verklighet.



Det förefaller som om tankarna kring UFO är helt obefogade. Ganska många svenskar är i dag medvetna om att UFO-frågan är ett oerhört stort problem.
Ett oerhört stort problem som är en obehaglig verklighet.
Varför inte säga som det är. UFO är inte ett enda frågetecken.


Jag förstår inte hur vår ytterst obehagliga situation i denna fråga kan avhandlas på detta sätt.


I över sextio år har jag konstaterat farkosternas närvaro.Jag har under 35 år sökt efter bevis i min uppfattning om händelserna 1974.När jag finner bevisen är de så våldsamma att de inte går att publicera.


Jag rådgör med de som vet samma som jag och när jag berättar om de tidningar jag läst säger de: Sådant skall man inte läsa .Det är liksom att lära sig multiplikationstabellen en gång till.



Alla har lyckligtvis rätt att hantera frågan på sitt sätt.

Med bästa hälsningar

Henry Svensson
Mariestad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0