DET GÅR AN FAKTISKT! Att skriva som det är: Juni 25, 2010 08.34

 

Läste i tidningen en artikel Av Kyrkoherden i Björsäter.

 

Skrev till honom och lämnade positiva synpunkter.

I dag fick jag ett mycket trevligt mejl från honom.

 

Återger del:


Av en tillfällighet hittade jag det Du skrivit om min artikel i
Mariestadstidningen.

 

Jag tror också att de döda har möjlighet att söka kontakt med oss. Jag har
just skrivit färdigt en ny bok, I evighetens gränsland, där jag ger flera
exempel på detta.

 

Jag har själv fått besök "från andra sidan" för mycket länge sedan.

 

Det jag har hört och upplevt handlar om ljusa och goda besök - inte alls skrämmande utan tröstande.

 

Ja det händer ju hela tiden en del saker, trots värmen…

 

Med bästa hälsningar

Henry Svensson

Ufoinstitutet

Mariestad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0